söndag 30 september 2012

Dag 7

Hallihallå! Första veckan är nu över och det har faktiskt gått bättre än vad jag förväntade mig.
Jag tog mig iväg till gymmet två gånger, vilket är två gånger mer än vad jag brukar. Några dagliga promenader blev det dock inte. Begravning, krasslighet och en aning deppighet har gjort att jag istället har legat i sängen och kollat på "House". Det har varit en mentalt jobbig vecka så jag känner att jag verkligen har gjort mitt bästa.

Jag hade tänkt dela med mig av en video som min vän Josefine filmade när vi var på gymmet,
men den vägrar samarbeta med mig just nu, så kanske lägger upp den senare i veckan istället!

Kommande vecka så ska jag verkligen komma igång med promenaderna och gym är inplanerat onsdag efter skolan och på min 4h långa håltimme på fredag.

Imorgon börjar jag med avslappningen, vilket jag känner att jag är i stort behov av just nu.
Det är inte speciellt mycket i skolan, men det är mycket som snurrar runt inuti mitt huvud.
Förhoppningsvis kan avslappningen bidra till att de onödigaste tankarna försvinner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar