onsdag 31 oktober 2012

Dag 38

Ber om ursäkt för bristen på uppdatering. Jag var sjuk hela förra veckan så allt stannade upp, men nu är jag tillbaka igen! Om man bortser från förra veckan då jag inte gjorde mycket mer än att ligga i sängen och tycka synd om mig själv, så går allt väldigt bra. Jag har kommit iväg till gymmet minst en gång per vecka, ofta har det blivit två gånger, jag har bara ätit godis på lördagar, försökt äta mera regelbundet och sovit bättre än förut. Något jag dock känner att jag måste arbeta med är att låta mig själv ha dagar då jag inte gör någonting. De här förändringarna gör jag ju för att minska stress, men jag blir bara mer stressad om jag måste släpa mig iväg till gymmet när jag är helt slut. Därför är det okej att ibland skippa gymmet om jag känner att jag får ut mera av att t.ex. ligga i sängen och läsa en bok. Nu under lovet tar jag även lite lov från alla punkterna. Jag var på gymmet i måndags och ska väl hinna en gång till i alla fall, men jag får se. Istället spenderar jag lovet med att slappa, sova och försöka umgås med kompisar så mycket som möjligt. Ikväll ska jag på handledarutbildning för att börja övningsköra, imorgon ska jag bowla med några kompisar och på fredag kommer två av mina bästa tjejkompisar hit och sover över. Ett perfekt lov tycker jag! Nästa punkt som är planering tänkte jag köra igång med när skolan börjar igen eftersom det är då som planeringen verkligen behövs.
Tills dess tänker jag slappa galet! Ha ett bra lov :)

Några bilder av hur jag har sovit.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar