tisdag 6 november 2012

Dag 44

Hallå där! Skolan har rullat igång igen och för tillfället känns det helt okej. Dock kändes det mindre okej igår morse när klockan ringde för första gången på nästan två veckor... Hur som helst, i söndags var jag på gymmet igen. Tog mig dit själv vilket är en rejäl bedrift för att vara jag. Körde på löpbandet i 30 min innan jag körde lite maskiner och stretchade. Det var faktiskt riktigt skönt, speciellt eftersom alla dryga tankar som snurrade i mitt huvud glömdes bort för tillfället. Framsteg med andra ord! Äntligen har gymmet gått från att vara skräckinjagande till att faktiskt vara en plats där jag känner mig trygg och där jag även kan få lite lugn och ro från mina egna dumma tankar.

Jag måste faktiskt säga att jag har inte känt mig stressad sedan jag började med mitt projektarbete. Visst, lite småstressad är man alltid( jag går NV för guds skull...), men så där superstressad så man mår dåligt har jag absolut inte mått. Jag känner mig stolt över mig själv som har tagit mig iväg till gymmet, jag har aldrig varit så här aktiv. Jag mår verkligen toppen! :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar