måndag 12 november 2012

Dag 50

Hejsan! Dagarna rullar på för fullt just nu och det mesta flyter på bra. Den här veckan kommer jag inte börja med någon ny metod, utan nu är planen att jag kör på som vanligt i några veckor för att verkligen se till att få in vanor. Jag var en snabbis på gymmet igår och imorgon tänkte jag dra dit innan skolan eftersom jag har sovmorgon till 12.30.

Så här ser veckans planering ut:

  • TOKLÄSA ut "Der Vorleser" + skriva det tillhörande brevet
  • Göra alla uppgifter till kapitel 8 i kemi
  • Skriva biologilabrapporten 

Prio 1 är verkligen den dumma tyskaboken... Jag hatar att behöva läsa en bok under tidspress! 
Men men, det är bara att bita ihop och läsa tills ögonen blöder. Biologirapporten känns rätt dryg 
den med, men där har jag ändå en kompis som jag kan ta hjälp av när jag skriver.

Nä, nu ska jag ta och läsa sisådär 10 kapitel i "Der Vorleser"... Jippi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar